دسته‌بندی نشده

ست کردن لباس مجلسی مشکی | با لباس مجلسی مشکی چی ست کنیم؟

ست کردن لباس مجلسی مشکی

لباس مشکی بدون شک یکی از با ارزش‌ترین لوازم کمد لباس همه افراد است. لباس با این رنگ در همه شکل‌ها و سبک‌ها موجود است. می‌توانید از لباس‌های مشکی در هر موقعیتی استفاده کنید و با تغییر اکسسوری‌ها ظاهری کاملاً متفاوت به آن بدهید. اکسسوری‌ می‌تواند از جواهرات و روسری گرفته تا کفش و کیف دستی، ژاکت و کمربند و هر چیزی از این قبیل باشد. هنگام ست کردن لباس مجلسی مشکی به جزئیات توجه کنید تا ظاهری شیک داشته باشید.

ست کردن لباس مجلسی مشکی

رنگ مشکی یکی از رنگ‌هایی است که به راحتی با رنگ‌های مختلف مانند سفید، قرمز، کرم، نقره‌ای، آبی و … ست می‌شود. این رنگ همچنین افراد را لاغرتر و خوش اندام‌تر نشان می‌دهد. خانم‌ها می‌توانند از این رنگ در موقعیت‌های مختلف استفاده کنند و زیباتر دیده شوند. در این مقاله سعی کردیم به طور مختصر شما را با رنگ مشکی و شیوه‌های ست کردن آن با انواع شال، کفش، لاک و رنگ مو آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لباس مجلسی زنانه

با لباس مجلسی مشکی چه شالی بپوشیم؟

ست کردن لباس مجلسی مشکی با شالپاسخ این سوال بستگی به سلیقه شما و مدل لباس‌تان دارد. ست کردن لباس مجلسی مشکی با رنگ شال بسیار راحت است. فقط چند نکتۀ مهم وجود دارد که اگر به آن‌ها توجه کنید استایل شما بسیار زیبا خواهد شد. مثلاً اگر به مراسم عروسی می‌روید بهتر است که سر تا پای خود را مشکی نکنید و از شال‌های تک رنگ مثل سفید و نقره‌ای، طرح‌دار و یا شاینی استفاده کنید. برای انتخاب شال ست با لباس مجلسی مشکی، گزینه‌های زیادی وجود دارد. در حقیقت با لباس مجلسی مشکی می‌توان انواع شال و روسری با طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت انتخاب کرد. البته این را در نظر داشته باشید که روسری سن را کمی بالاتر نشان می‌دهد و استایل‌تان را کلاسیک می‌کند. اگر اصرار دارید که از شال مشکی استفاده کنید بهتر است که از شال‌های حریر و گیپور استفاده کنید تا استایل رسمی و شیکی داشته باشید.

با لباس مجلسی مجلسی مشکی چه کفشی بپوشیم؟

ست کردن لباس مجلسی مشکی با کفشکمد لباس هر خانم و دختر جوانی مملوء از انواع و اقسام لباس، شلوار، کفش و کیف زنانه مشکی یا سیاه است. پتانسیل بالای رنگ مشکی باعث می‌شود که با بسیاری از رنگ‌ها و طرح‌ها ست شود. به همین دلیل اکثر افراد از رنگ مشکی در استایل خود استفاده می‌کنند. انتخاب رنگ کفش مناسب با لباس مجلسی مشکی کار سختی نیست و تقریبا اکثر رنگ ها با رنگ مشکی هماهنگی دارند.
شما می توانید گزینه های زیادی را برای پوشیدن کفش با لباس مشکی انتخاب کنید. گزینه‌ها نامحدود هستند. در این مطلب چند ایده عالی برای ست لباس مجلسی مشکی با کفش وجود دارد که به شما کمک می کند استایل شیکی داشته باشید:

  • ست لباس مجلسی مشکی با کفش رنگ نود
    کفش‌های نود از ملزومات اولیه در کمد لباس هر خانمی است. کفش‌هایی با رنگ‌های نود سبب می‌شوند که پاهای بلندتر و کشیده‌تری داشته باشید. اگر می‌خواهید لباس مجلسی مشکی شما در مرکز توجه قرار گیرد، کفش‌های نود بهترین انتخاب هستند. رنگ‌های خنثی این قابلیت را دارند که لباس را بیشتر در معرض دید قرار دهند. پس حتما در انتخاب کفش‌های مناسب برای ست کردن لباس مجلسی مشکی، کفش‌های نود را نیز در نظر بگیرید.
  • ست کردن لباس مجلسی مشکی با کفش مشکی
    مشکی رنگی است که هرگز از انتخاب آن پشیمان نمی‌شوید. اگر به دنبال یک استایل منحصر به فرد هستید لباس مجلسی مشکی را با کفش سیاه ست کنید.
  • ست لباس مجلسی مشکی زنانه با کفش نقره ای و طلایی
    رنگ‌های طلایی و نقره‌ای از گزینه‌های براق برای انتخاب کفش هستند. اگر می خواهید ظاهری پر زرق و برق داشته باشید، لباس مجلسی مشکی خود را با رنگ های نقره ای و طلایی ست کنید. نقره ای به زیبایی با رنگ مشکی همگام می‌شود و ظاهر را شاد و سرحال نشان می‌دهد. کفش‌های طلایی نیز همیشه جزو کفش‌های مجلل و پر زرق و برق محسوب می‌شوند.
  • لباس مجلسی مشکی با کفش سفید
    کفش‌های سفید تقریباً با هر رنگ لباس دیگری ست می‌شوند، بنابراین برای کمد کفش‌های زنانه، حضور یک کفش سفید الزامی است. ترکیب رنگ مشکی با کفش‌های سفید جلوه زیبایی ایجاد می‌کند. اما باید به این نکته توجه کنید که در هنگام پوشیدن کفش‌های سفید، سایر اکسسوری‌هایی که همراه خود دارید، مثل کیف دستی، باید با کفشتان ست باشند.
  • لباس مجلسی مشکی با کفش قرمز
    اگر می‌خواهید جلوه ای جسورانه و جذاب ایجاد کنید، کفش قرمز را با لباس مجلسی مشکی بپوشید. می‌توانید از کفش‌های ساتن یا ورنی با رنگ قرمز استفاده کنید تا حالت براق و درخشانی داشته باشید.
  • لباس مجلسی مشکی با کفش آبی
    رنگ آبی طیف گسترده ای دارد و هر طیف آن به خوبی با لباس مجلسی مشکی ترکیب می‌شود. کفش‌های آبی رویال و لاجوردی ظاهری ارزشمند به استایل ما می‌دهند.

با لباس مجلسی مجلسی مشکی چه لاکی بزنیم؟

ست کردن لباس مجلسی مشکی با لاکرنگ مشکی جزء رنگ‌های نود یا خنثی به حساب می‌آید به همین خاطر هر رنگ لاکی با این رنگ لباس مجلسی ست می‌شود. هنگام انتخاب رنگ لاک باید به تناژ پوست دست خود توجه کنید. برای زیبا‌تر شدن می‌توانید رنگ لاک را با رنگ کفش‌تان ست کنید.

 با لباس مجلسی مشکی چه رنگ مویی میاد؟

 با لباس مجلسی مشکی چه رنگ مویی میاد؟عناصری که در انتخاب رنگ مو تاثیرگذار هستند و باید به آن‌ها دقت شود عبارتند از: رنگ پوست، رنگ چشم و رنگ لباس مجلسی. خوشبختانه لباس‌های مشکی هیچ محدودیتی برای شما ایجاد نمی‌کنند و دست شما را برای انتخاب رنگ مو باز می‌گذارند. اگر به دنبال رنگ موی مناسب با لباس مشکی هستید، ابتدا تنالیته پوست خود را بشناسید و سپس یکی از رنگ‌های زیر را انتخاب کنید:
برای افرادی که تناژ پوست گرمی دارند رنگ موی طلایی، بلوطی و قهوه‌ای تیره هماهنگی بیشتری با لباس مشکی دارد. اما در کنار این رنگ‌ها می‌توانند رنگ موی مسی و قرمز را نیز انتخاب کنند. برای افرادی که تناژ پوست سردی دارند رنگ موی بلوند روشن، مشکی و دودی هماهنگی بیشتری با رنگ لباس مشکی دارد.

نتیجه‌گیری

برای همه ما پیش آمده است که در زمان رفتن به مهمانی یا عروسی در انتخاب کفش، رنگ مو، شال و لاکی که متناسب با استایل لباس مجلسی مشکی باشد، سردرگم شویم. لباس های مجلسی مشکی در بین خانم‌ها بسیار پرطرفدار هستند به این علت که با انواع رنگ‌ها استایل می‌شوند و اندام را زیباتر نشان می‌دهند. ست کردن لباس مجلسی مشکی با اکسسوری‌ها کار دشواری نخواهد بود اگر نکات گفته شده را رعایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *