دسته‌بندی نشده

15 مدل مانتو جدید 1403

مدل مانتو جدید

مانتو یکی از پرکاربردترین لباس‌ها در بین خانوم‌های ایرانی است. خانم‌ها از مانتو در انواع موقعیت‌های رسمی و غیر رسمی استفاده می‌کنند و از این جهت برای هر خانمی، خرید مدل مانتو جدید اهمیت بسیاری دارد. مانتوهای زنانه مدل‌های مختلفی دارند که هر یک از این مدل‌ها در استایل‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مدل مانتو جدید

خرید مانتو یکی از دغدغه‌های بزرگ خانم‌ها محسوب می‌شود. برای انتخاب مدل مانتو جدید توجه به اندام، قد و استایل ضروری است. نکته دیگر این است که مانتو در چه موقعیتی پوشیده شود. مانتو مجلسی همانطور که از نامش پیداست تنها مناسب مجالس و مهمانی‌های رسمی است. لازم است زمان انتخاب مدل مانتو جدید به رنگ مانتو نیز دقت شود زیرا با وجود اینکه انتخاب رنگ مانتو یک امر اختیاری است اما خانم‌ها گاهی از انتخاب خود پشیمان می‌شوند. انواع مدل مانتو جدید 1403؛ در سبک‌های جدید و رنگ‌های مختلف ترند شده است.

انواع مدل مانتو جدید 2024

ما قصد داریم در این مطلب جدیدترین مدل‌های مانتو سال ۱۴۰۳ را معرفی کنیم چون شاید برای شما سوال باشد که جدیدترین مدل مانتوهای امسال چه مدل‌هایی هستتد تا خریداری کنید. با خواندن این مطلب شما می‌توانید با خیالی آسوده بهترین مانتو را برای خود انتخاب کنید.

مدل مانتو جلو بسته

مدل مانتو جلو بستهبا گذشت زمان با تفاوت در نوع فرهنگ و زندگی بشر نوع استایل پوششی نیز تغییر نموده است. امروزه مدل مانتو جلو بسته را در تعداد بی‌شماری از مغازه‌های لباس زنانه مشاهده می‌کنیم. استایل نهایی ایجاد شده به وسیله‌ی این نوع مدل مانتو جدید کاملا بستگی به سلیقه شخصی فرد دارد.

مدل مانتو جدید و به روز بلند

امروزه با وجود سیل عظیمی از مانتوهای بلند، طراحان و تولید کنندگان داخلی کشورمان شروع به تولید مانتو بلند کرده‌اند. مانتوهای بلند جدید اغلب با طراحی‌ها و رنگ‌های متنوعی طراحی می‌شوند تا به سلیقه‌ها و نیازهای مختلف مردم پاسخ دهند.

مدل مانتو مجلسی جدید و شیک

مدل مانتو مجلسی جدید و شیکمانتوهای مجلسی در طرح‌‌ها، سبک‌‌ها و رنگ‌‌های متنوعی در بازار وجود دارند. این نوع مدل مانتو بیشتر در میهمانی‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه تنوع مانتوهای مجلسی به‌قدری زیاد شده است که انتخاب مدل مناسب را سخت می‌کند. مانتوهای مجلسی جدید امسال، یه ترکیب فوق‌العاده از خلاقیت و زیبایی هستند. این مدل‌ها حس خاص بودن را به افراد می‌بخشند.

مانتو جین ترند سال ۱۴۰۳

مانتو جین ترند سال ۱۴۰۳یکی از محبوب‌ترین ترندهای امسال، مانتو جین است. شما می‌توانید مانتو جین را با انواع شومیز استایل کنید. انواع کتانی هم انتخاب خوبی برای ست کردن با مانتو جین به نظر می‌رسند، زیرا استایلی اسپرت برای شما می‌سازند. یکی از دلایل محبوبیت مدل مانتو جین این است که این مانتوها اغلب به راحتی ست می‌شوند.

مدل مانتو کتی جدید

مدل مانتو کتی جدیدهر ساله انواع جدیدی از انواع مدل مانتو کتی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. مانتوهای کتی از گذشته تاکنون بسیار مورد توجه خانم‌ها بوده‌اند چون این مدل مانتو در انواع موقعیت‌های رسمی و غیررسمی قابل استفاده هستند برخی از این مانتوها با شلوار ست خود تولید شده و به فروش می‌رسند. البته می‌توان آن‌ها را با انواع شلوار جین هم به زیبایی هماهنگ کرد. مدل مانتو کتی شاید بهترین انتخاب برای افراد کوتاه قدی باشد که به دنبال استایل زیبا و خاص هستند.

انواع مدل مانتو جدید تابستانه

انواع مدل مانتو جدید تابستانهمانتوهای مختلف را می‌توان براساس معیارهای گوناگون دسته‌بندی کرد. این معیار می‌تواند جنس، سبک، نحوه طراحی و موقعیتی که قصد دارید در آن از مانتو استفاده کنید، باشد. خوشبختانه در بین انواع مدل مانتو جدید ۱۴۰۳، گوناگونی بسیاری وجود دارد و برای انواع سلیقه‌ها و موقعیت‌های مختلف مانتوی مناسبی وجود دارد. همچنین جنس مانتوهای ترند امسال، با توجه به فصل بهار انتخاب شده است.

مدل مانتو ساده جدید

مدل مانتو ساده جدیدیکی از آیتم‌های جذاب و دوست داشتنی در دنیای مد و استایل استفاده از مدل مانتو ساده و مینیمال است. شما می توانید این مدل مانتو را انتخاب نمایید و با آیتم‌های مینمیال دیگر ست نمایید و استایلی ساده و شیک را تجربه نمایید.

مدل مانتو کوتاه جدید

مدل مانتو کوتاه جدیداین مدل مانتو راحت بوده و از تنخور منحصر به فردی برخوردار است. این مدل مانتوها بیشتر برای استفاده روزمره به کار میروند و تمرکز طراح بر روی راحتی آن‌ها است. مدل مانتو کوتاه هم به صورت اسپرت و هم به صورت مجلسی، در بازار وجود دارد.

زیباترین مدل مانتو دخترانه

زیباترین مدل مانتو دخترانهپوشیدن مانتوهای دخترانه با ترکیب رنگ‌های پاستلی و جذاب به سلیقه و انتخاب شما بستگی دارد. استفاده از رنگ‌های پاستلی در بین خانم‌های جوان بسیار پرطرفدار است.

زیباترین مدل مانتو زنانه

امروزه بحث یا حرف از زیباترین مدل مانتو زنانه که می‌شود مانتوهای جذاب مزونی جزء بهترین انتخاب‌های ممکن در این زمینه هستند. شما می‌توانید زیباترین مدل مانتوهای جدید زنانه را بصورت حضوری یا غیر‌ حضوری از مزون تندیس خریداری کنید.

مانتو جدید جلو باز

مانتو جدید جلو بازامروزه مدل مانتوهای جلو باز جزو مد و بورس بازارها هستند. تنوع مانتو در مدل های جلو باز به لحاظ طرحی که دارد فراوان است. انواع مدل مانتو جدید جلو باز را می‌توان با انواع شلوارها پوشید.

مدل مانتو شیک و باکلاس

مدل مانتو شیک و باکلاساز آنجایی که مانتو یکی از پرکاربردترین لباس‌ها برای خانم‌ها محسوب می‌شود، خرید مدل مانتو جدید و شیک، یکی از خریدهای ضروری برای اکثر خانم‌های شیک پوش به شمار می‌آید. مانتو برای استفاده در موقعیت‌های رسمی و غیر رسمی مناسب است و انواع زیادی دارد. شناخت بهترین مدل‌های مانتو به شما کمک می‌کند از خرید خود لذت ببرید.

مانتو حریر زیبا جدید

مانتو حریر زیبا جدیداین مدل مانتو برای خانم‌های شیک‌پوش و کسانی که به دنبال مانتوهای خاص هستند، مناسب است.

شیک ترین مدل مانتو شلوار اداری

شیک ترین مدل مانتو شلوار اداریمانتو شلوار اداری عموماً به عنوان لباس رسمی برای کارکنان ادارات و شرکت‌ها استفاده می‌شود. استفاده از این سبک مانتو باعث می‌شود که خانم‌های ایرانی در محل کارشان بسیار شیک‌تر دیده شوند. تنوع طرح و مدل مانتوهای اداری کمتر از دیگر مانتوها است و در دوخت آن‌ها از بیشتر از رنگ‌های تیره مانند مشکی، خاکستری و سرمه‌ای استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: 10 نکته مهم و کاربردی در نگهداری از لباس ها

شیک ترین مدل مانتو چهارخونه

شیک ترین مدل مانتو چهارخونهدر کمد لباس هر خانمی هم چندین دست مانتو پیدا می‌شود که در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. مانتوهای چهارخونه از این دست مدل مانتوها هستند که بسیار کاربردی هستند. اکثر انواع مدل مانتوهای چهارخانه با شلوارهای جین به خوبی استایل می‌شوند.

نتیجه‌گیری

مدل مانتو جدید یکی از ضروری‌ترین لباس‌های زنانه است که در هر فصلی از سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. مانتوها در انواع مختلف و با طرح‌های گوناگونی وجود دارند و هر فرد می‌تواند مانتویی را که متناسب با استایل و سلیقه خود است؛ انتخاب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *