دسته‌بندی نشده

بهترین رنگ لباس مجلسی متناسب با هر فصل

برای اینکه بتوانید استایلی جذاب و منحصربه‌فرد در مهمانی‌ها داشته باشید باید بتوانید لباس مجلسی مناسب هر فصل را به درستی انتخاب کنید. ما در این مقاله سعی داریم در انتخاب رنگ لباس مجلسی متناسب با هر فصل شما را یاری کنیم.

انتخاب رنگ لباس مجلسی متناسب با فصل بهار

انتخاب رنگ لباس مجلسی متناسب با فصل بهاررنگ‌های بهار بسیار شبیه به خود فصل هستند. رنگ‌های روشن و مطبوع که شامل نسخه‌های پاستلی رنگ‌های رنگین‌کمانی است. در فصل بهار با رنگ‌های زرشکی، آبی تیره، یشمی و قهوه ای خداحافظی کنید. در عوض، رنگ هایی که باید بپوشید، رنگ های پاستلی مانند صورتی روشن، آبی روشن، سبز روشن، لیمویی روشن و غیره برای لباس ها و اکسسوری‌ها هستند. ساده ترین و شیک‌ترین راه برای ست‌کردن لباس در رنگ‌های پاستلی، ترکیب آن ها با رنگ‌های خنثی است. ترکیب این رنگ‌ها استایل شما را متفاوت و زیبا می‌کند. رنگ‌های فصلی بهار از ذوب برف که اولین شکوفه‌های فصل را به ارمغان می‌آورد و رنگ‌های سنتی عید پاک الهام گرفته شده است. رنگ‌های مناسب برای انتخاب پارچه لباس مجلسی عبارتند از:

  • رنگ‌های پاستلی: اکثر افراد سایه های ملایم پاستلی را دوست دارند. بهتر است در فصل بهار رنگ‌های تیره را کنار بگذارید و به سراغ رنگ‌های پاستلی ملایم بروید. هر سبک لباسی با رنگ‌های پاستلی عالی خواهد بود.
  • زرد روشن: رنگ زرد به نمایندگی از خورشید، رنگی است که فوراً کره چشم را به خود جذب می‌کند و شما را در خلق و خوی خوب قرار می‌دهد.
  • رنگ‌های خنثی: رنگ‌های خنثی رنگ‌هایی هستند که می‌توانند با هر چیزی ست شوند. بنابراین وجود لباس‌هایی با رنگ خنثی در کمد افراد متفاوت ضروری است.

انتخاب لباس مجلسی متناسب با فصل تابستان

انتخاب لباس مجلسی متناسب با فصل تابستانرنگ های پر جنب و جوش، غنی و جسورانه تابستان تحت تأثیر نور خورشید، اقیانوس و گل‌ها هستند. از این رنگ‌های پر جنب و جوش در زیر نور خورشید لذت ببرید، اما فراموش نکنید که رنگ سفید را نیز با رنگ های دیگر ترکیب کنید تا استایل زیباتری داشته باشید. در اینجا تعدادی از بهترین رنگ‌ها برای انتخاب لباس مجلسی آورده شده است:

  • سفید: سفید همیشه در میان بهترین رنگ‌های لباس های تابستانی قرار دارد. لباس‌های سفید حداکثر گرما را منعکس می‌کنند تا نهایت راحتی را در گرمای سوزان به شما بدهند.
  • صورتی: هر دو نوع صورتی روشن و صورتی تیره انتخاب مناسبی برای انتخاب رنگ لباس مجلسی در تابستان هستند.
  • زرد: پس از رنگ سفید در انتخاب بهترین رنگ‌ها برای پوشیدن در هوای گرم، رنگ زرد می‌باشد. آن را با سبز تیره، سرمه ای یا مشکی نیز می‌توانید استایل کنید.
  • آبی کبالتی: آبی کبالتی رنگی است ساده و در عین حال شیک برای پوشیدن در فصل تابستان.

بهترین رنگ لباس مجلسی متناسب با فصل پاییز

بهترین رنگ لباس مجلسی متناسب با فصل پاییزپاییز فصلی است که تاج‌های طلایی درختان در برابر آسمان آبی روشن خودنمایی می کنند. برگ‌های افتاده نیز زیباترین رنگ‌های قهوه ای، نارنجی و زرد خود را نشان می دهند. این رنگ ها مانند مزارع گندم طلایی، پرتوهای گرم خورشید و غروب های طلایی رنگ، غنی و گرم هستند. رنگ های مناسب برای انتخاب لباس مجلسی:

  • بنفش: این فصل زیبا بهانه ای برای امتحان این رنگ به شما می دهد. بنفش به عنوان رنگ ناخن پاییزی و همچنین رنگ لباس پاییزی نیز محبوب است. رنگ بنفش به قدری غنی است که معمولا برای همه رنگ پوست ها مناسب است. لباس خود را با حداقل جواهرات و کفش های طلایی ست کنید تا بدرخشید.
  • رنگ‌های جواهری: رنگ های جواهری مختلفی برای پاییز عرضه می‌شود، اما رنگ سبز زمردی شیک‌تر است. از این رنگ بیشتر در پارچه‌هایی از جنس مخمل و ساتن استفاده می‌شود. از طرف دیگر، شما می‌توانید یک لباس مجلسی منجوق دوزی شده یا سنگ‌کاری شده پیدا کنید تا آن را منحصر به فرد کنید.
  • شرابی: این رنگ معمولا یک رنگ محبوب برای انتخاب لباس مجلسی است. می‌توانید این رنگ را با دیگر رنگ‌های پاییزی استایل کنید.
  • مشکی: این رنگ محبوب دل‌های اکثر افراد است و به قول معروف مشکی رنگ عشقه.
  • قرمز: رنگ قرمز یکی از بزرگ‌ترین ترندهای پاییز است. قرمز یک انتخاب جالب و جسورانه برای لباس‌های ساقدوش عروس است. همه افراد در لباس‌هایی با رنگ قرمز عالی به نظر می‌رسند. قرمز و نارنجی رنگ های گرمی هستند که طراحان لباس اغلب آن‌ها را برای لباس‌های پاییزی توصیه می‌کنند.
  • نارنجی: تناژ‌های مختلف رنگ نارنجی همیشه مورد علاقه فصل پاییز بوده اند. در بازار لباس‌های نارنجی زیادی پیدا خواهید کرد. به سراغ لباس‌ها، شلوارها و پیراهن‌هایی با این رنگ بروید تا عالی به نظر برسید.
  • سبز یشمی: سبز یشمی یکی از رنگ‌های محبوب در بین خانم‌ها و آقایان است.

انتخاب رنگ لباس مجلسی متناسب با فصل زمستان

انتخاب رنگ لباس مجلسی متناسب با فصل زمستاناگر به دنبال انتخاب رنگ تضمینی برای استایل زمستانی خود هستید رنگ های خنثی مانند مشکی و خاکستری همیشه می تواند در تصمیم گیری های دشوار کمک کند. همچنین رنگ‌های آبی تیره و خاکستری نیز می توانند جذابیت متفاوتی را در ست لباس زمستانی شما ایجاد کنند. این رنگ ها مناسب‌ترین و محبوب‌ترین رنگ ها برای این فصل سرد هستند. رنگ‌های مناسب برای انتخاب لباس مجلسی:

  • مشکی: مناسب ترین رنگ برای زمستان است به گونه ای که به جذب گرما کمک می کند و شما را برای مدتی طولانی گرم نگه می‌دارد. ست کردن لباس مجلسی مشکی با انواع اکسسوری‌ها بسیار آسان است.
  • خاکستری: یکی دیگر از رنگ های زمستانی فوق العاده، خاکستری است. برای لباس های مجلسی شیکی که پوشیده هستند نیز انتخاب خوبی است.
  • قرمز پررنگ: این رنگ انتخاب خوبی برای انتخاب لباس مجلسی در این فصل می‌باشد. در کشورهای دیگر از این رنگ حتی در تزئین درخت کریسمس نیز استفاده می‌کنند.
  • قهوه‌ای: قهوه ای رنگ خنثی و جذابی است که تقریبا با هرچیزی ست می‌شود.
  • سرمه‌ای: بهترین جایگزین مشکی، رنگ سرمه‌ای است، سرمه ای مطلوب ترین رنگ زمستانی است که بدون زحمت ظاهری سلطنتی به شما می‌دهد.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل انتخاب لباس مجلسی زنانه

نکاتی در مورد انتخاب رنگ لباس مجلسی مناسب:

  1. رنگ پوست خود را بشناسید:
    رنگ پوست اولین چیزی است که برای خرید لباس باید به آن توجه کرد. همچنین هر کسی که موهای خود را رنگ می کند یا آرایش می کند باید به شناختی از رنگ پوست خود رسیده باشد. رنگ پوست شما ممکن است با توجه به تعدادی از عوامل (مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب یا استفاده از داروها) تغییر کند، اما اصل رنگ پوست شما تمایل دارد ثابت بماند.
    نکته: اگرچه رنگ پوست یا موی شما ممکن است در طول زمان تغییر کند، ته رنگ شما ثابت می‌ماند.
  2. به رنگ چشمان خود نیز دقت کنید:
    اگر لکه های طلایی رنگ چشمان شما با رنگ های گرم تقویت می‌شود. لکه های آبی یا خاکستری را می‌توان با رنگ های سرد تقویت کرد. معمولاً افراد با تن گرم، چشم‌های قهوه‌ای، فندقی یا کهربایی دارند. در حالی که افراد با رنگ سرد، چشم‌های آبی، خاکستری یا سبز دارند.
  3. بین لباس‌های خود هماهنگی ایجاد کنید:
    وقتی در حال چیدن کمد لباس خود هستید، انتخاب لباس هایی که با هم ترکیب می‌شوند بهترین راه برای اطمینان از این است که همیشه چیزی برای پوشیدن دارید است. این شامل ارزیابی رنگ‌ها و داشتن ترکیب مناسبی از آن‌ها می‌شود. همچنین مهم است که بدانید رنگ ها چگونه باید در کنار هم قرار بگیرند. اساساً رنگ‌ها از رنگ‌های اصلی(قرمز، زرد و آبی)، ثانویه (ترکیبی از رنگ‌های اصلی) و رنگ‌های ثالثیه یا خنثی (ترکیبی از رنگ‌های اصلی و ثانویه) تشکیل شده‌اند.

چرخه رنگ ها

هنگام تطبیق رنگ‌ها:
آن‌هایی که مستقیماً در مقابل چرخ رنگ قرار دارند مکمل یکدیگرند، مثلا قرمز با سبز یا زرد با آبی.
رنگ‌های مشابه رنگ‌هایی هستند که در چرخه رنگ کنار یکدیگر قرار دارند.
رنگ های سه گانه ترکیبی هستند که در چرخه رنگ از یکدیگر فاصله دارند (مانند مثلث).

انواع رنگ پوست

انواع رنگ پوست

  • پوست روشن:
    اگر خود را پوست روشن می‌دانید، به احتمال زیاد در چند دسته قرار خواهید گرفت. موهای شما احتمالا یا بسیار بلوند، بسیار تیره یا قرمز خواهند بود. پوست شما نیز خورشید دوست نیست و شما بیشتر از برنزه شدن دچار سوختگی می‌شوید. احتمالاً چشمان رنگ روشن نیز خواهید داشت. وقتی نوبت به انتخاب لباس برای رنگ پوست می‌رسد، رنگ‌هایی را انتخاب کنید که به وضوح با رنگ پوست شما تضاد دارند، نه آنهایی که خیلی شبیه به آن هستند.
    رنگ هایی که بیشتر به رنگ پوست شما می‌آیند: قهوه ای تیره،خاکستری، سرمه ای، آبی روشن، بنفش، یاسی و سبز
    زمردی
    رنگ‌هایی که باید از آن‌ها اجتناب کنید: زرد و نارنجی، رنگ‌های پاستلی یا ملایم
  • پوست زیتونی یا گندمی:
    ته رنگ پوست شما گرم است، زرد، طلایی یا سبز زیتونی. در زیر نور خورشید، شما قهوه ای رنگ می شوید تا قرمز. رنگ موهای شما ممکن است از قهوه ای تیره تا بلوند تیره متغیر باشد و به احتمال زیاد چشمان شما قهوه ای است. رنگ پوست شما با طیف وسیع تری از رنگ‌ها در مقایسه با پوست‌های روشن مناسب است.
    رنگ‌هایی که بیشتر به شما می‌آیند: نارنجی، قرمز، زرد، طلایی، آبی، فیروزه‌ای، سرخابی، بنفش، قهوه‌ای شکلاتی، سفید
    رنگ هایی که باید از آن‌ها اجتناب کنید: آبی روشن، سبزهای ملایم و زرد
  • پوست تیره:
    دارای ته رنگ قهوه ای است. رنگ موها معمولا از قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره متغیر است. در حالی که چشم‌ها می‌تواند از سبز تا قهوه ای تیره متغیر باشد. مطمئن‌ترین رنگ‌ها برای هماهنگی با پوست‌های تیره‌تر، رنگ‌ سفید یا رنگ های روشن هستند.
    رنگ هایی که با آن‌ها جذاب‌تر بنظر می‌رسید: بنفش، صورتی، هلویی، نارنجی، آبی کبالتی و به طور کلی رنگ های روشن.
    رنگ‌هایی که باید برای پوست‌های تیره از آن‌ها اجتناب کنید: قهوه‌ای، سرمه‌ای و مشکی.

نتیجه گیری

نمی توان انکار کرد که فصل ها تاثیر قابل توجهی بر انتخاب رنگ لباس مجلسی و اکسسوری دارند. اما عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند بر انتخاب رنگ هایی که باید بپوشید تأثیر می‌گذارند. مردم معمولاً تمایل دارند، رنگ‌هایی را انتخاب کنند که دوست دارند. اغلب توصیه‌ها این است که برای تعیین رنگ‌های لباس خود از یک خیاط با تجربه کمک بگیرید. به این ترتیب می‌توانید تناژهای مناسبی را انتخاب و خریداری کنید که کاملاً مناسب شما هستند. مزون لباس ما با تنوع بالا لباس مجلسی به شما کمک می‌کند که در مجالس بدرخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *