دسته‌بندی نشده

تفاوت لباس ماکسی، میدی و مینی چیست؟

تفاوت لباس ماکسی، میدی و مینی

تفاوت لباس ماکسی، میدی و مینی

لباس ماکسی، میدی و مینی لباس‌هایی زنانه با طول‌های متفاوت هستند. علاوه بر تفاوت در طول، لباس ماکسی‌‌‌، میدی و مینی همچنین در سبک و کاربرد نیز تفاوت دارند. ماکسی پیراهنی است که طول دامن آن تا روی قوزک پا است. این دامن‌ها معمولاً مناسب افراد قدبلند هستند، اما بهتر است که با پاشنه بلند پوشیده شوند. این نوع لباس به علت طول بلند دامنی که دارد مناسب انواع مهمانی‌ها می‌باشد. بستن کمربند هم دامن ماکسی را بسیار زیباتر می‌کند. لباس میدی به طور کلی به لباسی اشاره دارد که در حدود طول زانو یا کمی بالاتر از آن قرار می‌گیرد. پیراهن‌های میدی انواع محتلفی دارند و بیشتر در محافل غیررسمی، جشن‌ها و مراسمات غیررسمی به‌کار می‌روند. لباس مینی نیز معمولاً تا بالای ران یا حداکثر تا نیمه ران قرار می‌گیرد.
در نهایت، تفاوت لباس ماکسی، میدی و مینی به طور خلاصه در طول، استایل و استفاده قرار می‌گیرد. با این حال، مهم‌ترین نکته این است که برای درخشیدن در مهمانی‌ها لباسی را انتخاب کنید که به شما اعتماد بنفس زیادی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل انتخاب لباس مجلسی زنانه

لباس ماکسی چیست؟

لباس ماکسی چیست؟لباس‌های ماکسی، لباس‌های بلندی هستند که طول آن‌ها معمولا به مچ پا یا گاهی اوقات به زمین می‌رسد. لباس‌های ماکسی طیف گسترده‌ای از انواع سبک‌ها دارند و در انواع پارچه‌ها، از کتانی گرفته تا ابریشم و ساتن‌های مجلل زیبا عرضه می‌شوند. یکی از بهترین راه‌ها برای افزودن جذابیت به لباس ماکسی، استفاده از یک کت است. همچنین می‌توان از یک جلیقه با خز مصنوعی نیز استفاده کرد. محبوبیت لباس‌های ماکسی روز‌به‌روز در حال افزایش است. بسته به نوع مهمانی که در آن شرکت می‌کنید، لباس‌های ماکسی بسیار متفاوتی وجود دارد که می‌توانید الگوهای مختلفی از آن‌ها را پیدا کنید. تطبیق‌پذیری لباس های ماکسی در حال افزایش است زیرا در سبک ها، رنگ ها، الگوها و یقه‌های مختلف وجود دارند.

لباس میدی چیست؟

لباس‌های میانی، که به عنوان لباس‌های میدی نیز شناخته می‌شوند، معمولاً طول آن‌ها از بالای زانو تا وسط ساق پا متغیر است. لباس‌هایی با دامن‌های قد متوسط برای هر گروه سنی و بیشتر مناسبت‌ها از کژوال تا نیمه رسمی ایده آل هستند. بسته به سبک لباس میدی، می‌توانید آن را در هر نوع مراسمی بپوشید. لباس‌های میدی انتخابی عالی برای خانم‌های سخت پسندی هستند که کمد آن‌ها پر از لباس‌های شیک روز است. لباس های میدی را می‌توانید با یک جفت صندل چرم یا یک جفت بوت نیز استایل کنید.

لباس مینی چیست؟

طول لباس مینی درست در وسط ران و بالای زانو است. لباس مینی به زیبایی اندام شما را برجسته می‌کند. بسته به مد روز، لباس مینی ممکن است آستین بلند، آستین کوتاه یا حتی بدون آستین باشد. با این حال، طول دامن ثابت می‌ماند. اما مهمترین چیز این است که در لباسی که انتخاب می کنید احساس راحتی و اعتماد به نفس داشته باشید. این نوع لباس معمولاً مورد توجه افراد کم سن و سال قرار می‌گیرد. با توجه به طول کوتاه، لباس‌های مینی معمولاً جزئیات بیشتری از پا و ران نشان می‌دهند و بسیار جذاب می‌باشند.

لباس های ماکسی، میدی و مینی برای تیپ های مختلف بدن

لباس های ماکسی، میدی و مینی برای تیپ های مختلف بدنشناخت تفاوت لباس ماکسی، میدی و مینی کمک می‌کند بهترین نوع لباس را برای هر موقعیت انتخاب کنیم. علاوه بر آن مهم است که تیپ‌های مختلف بدن را برای انتخاب بهتر بشناسیم. انواع تیپ‌های مختلف بدن شامل موارد زیر است:

  • ساعت شنی: بهتر است از لباس‌های مینی چین چینی استفاده نکنند. همچنین پوشیدن لباس‌هایی با کمربند پهن قد را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.
  • تیپ اندام مثلث وارونه: استفاده از لباس‌هایی با یقه هفتی، یقه آرشال و یقه‌های چهارگوش برای این تیپ بدنی گزینه‌ای ایده‌آل خواهد بود.
  • دایره‌ای یا سیبی شکل: بهتر است این افراد طرح و الگوهای را ساده انتخاب کنند. قسمت شانه نباید جزئیات زیادی داشته باشد و توجه بیش از حد به خود جلب کند. بهترین نوع پیراهن برای این دسته از تیپ‌ها مینی است.
  • گلابی شکل: افراد با فرم بدنی گلابی شکل بهتر است از لباس های ماکسی، میدی و مینی استفاده کنند که مدل یقه آن‌ها از نوع یقه قایقی یا دلبری است.
  • فرم بدن مستطیلی: این افراد در قسمت بالا و پایین سایز یکسانی دارند. توصیه می‌شود هنگام پوشیدن انواع لباس ماکسی و میدی از کمربند استفاده شود.

تفاوت لباس ماکسی، میدی و مینی ، کدام یک را انتخاب کنیم؟

تفاوت لباس ماکسی، میدی و مینی ، کدام یک را انتخاب کنیم؟هیچ پاسخ واحدی برای این سوال وجود ندارد. خیلی به شرایط، استایل و فرم بدن بستگی دارد. لباس ماکسی اصلی ترین انتخاب برای اکثر موقعیت‌ها خواهد بود. لباس میدی یک انتخاب مطمئن است که در هر شرایطی عالی عمل می کند. از طرف دیگر، یک لباس مینی به زیبایی اندام و پاهای شما را برجسته می‌کند. مهم نیست چه سبک و سلیقه ای دارید. دنیای مد گزینه های زیادی برای انتخاب لباس مجلسی و پیراهن‌‌های خاص در اختیار شما قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *